Close Menu
Gazeta ShnetaGazeta Shneta
  • Lajme
  • Teknologji
  • Mjeku juaj
  • Këshilla për shtatzëna
  • Femina
  • Jetë
  • Publikime
  • Psikologji
  • Logopedi
  • Fizioterapi
Facebook X (Twitter) Instagram
Facebook X (Twitter) YouTube
Gazeta ShnetaGazeta Shneta
  • Lajme
  • Teknologji
  • Mjeku juaj
  • Këshilla për shtatzëna
  • Femina
  • Jetë
  • Publikime
  • Më shumë
    • Psikologji
    • Logopedi
    • Fizioterapi
Gazeta ShnetaGazeta Shneta

Studim: Pesë minuta lutje mund të ndihmojnë në uljen e dhimbjes dhe ankthit

Jetë 09/06/2026
Facebook WhatsApp Twitter LinkedIn Reddit Email Telegram
Shpërndaje
Facebook WhatsApp Twitter LinkedIn Email Telegram

Vetëm pesë minuta lutje mund të ndihmojnë në lehtësimin e dhimbjes dhe uljen e ankthit, sugjeron një studim i ri i realizuar nga studiues të Universitetit të Marylandit në SHBA.

Hulumtimi përfshiu 180 pacientë që përballeshin me dhimbje ose ankth të konsiderueshëm. Pas vizitave mjekësore, pjesëmarrësit u ndanë në dy grupe: njëri grup mori pesë minuta lutje të kryer nga persona të trajnuar, ndërsa grupi tjetër dëgjoi muzikë të qetë për të njëjtën periudhë kohore.

Sipas rezultateve, pacientët që morën pjesë në seancat e lutjes raportuan ulje më të madhe të dhimbjes menjëherë pas ndërhyrjes dhe edhe dy javë më vonë. Gjithashtu, tek ky grup u vërejt një reduktim më i theksuar i ankthit, efekt që vazhdoi të ishte i pranishëm edhe gjashtë javë pas studimit.

Njëri nga autorët e studimit, profesori Joshua Brown, tha se gjetjet mbështesin kërkimet e mëparshme që tregojnë se lutja mund të ndikojë në funksionimin e trurit në mënyra që promovojnë shëndetin.

Studiuesit theksuan se përfitimet u vërejtën pavarësisht nëse pjesëmarrësit kishin apo jo bindje fetare.

Po ashtu, gjatë studimit nuk u raportuan efekte anësore, ndërsa shumica dërrmuese e pjesëmarrësve u shprehën se do të ishin të hapur që lutja të ofrohej edhe gjatë vizitave të ardhshme mjekësore.

Autorët vlerësojnë se lutja mund të shërbejë si një metodë plotësuese e sigurt dhe me kosto të ulët krahas trajtimit standard mjekësor, megjithëse nevojiten studime të tjera për të kuptuar më mirë efektet e saj afatgjata.

Artikulli paraprakFrutat dhe perimet nuk janë të gjitha njësoj: Studimi zbulon cilat ushqime mbrojnë më shumë zemrën
Artikulli i rradhës ASK: Më pak nxënës dhe studentë sesa një vit më parë

Ju sugjerojmë

Frutat dhe perimet nuk janë të gjitha njësoj: Studimi zbulon cilat ushqime mbrojnë më shumë zemrën

09/06/2026 Jetë

Ilaçi i zakonshëm për tension mund të ndikojë në përkeqësimin e sëmundjes së veshkave te personat me diabet

08/06/2026 Jetë

Një analizë e thjeshtë gjaku mund të ndihmojë në zbulimin e hershëm të Alzheimerit

08/06/2026 Jetë

Personat që flenë vonë mund të kenë më shumë ankth dhe ndjenja vetmie

08/06/2026 Jetë

Ushqimi i pasigurt, një kërcënim i madh për shëndetin global

08/06/2026 Jetë

Fshehja e simptomave të ADHD-së mund të dëmtojë shëndetin mendor

08/06/2026 Jetë
Na ndiqni
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • YouTube
Rreth nesh
Rreth nesh

Gazeta Shneta është produkt medial që i kushtohet vetëm shëndetësisë.

Këshillat mjekësore të postuara nga Gazeta Shneta janë të natyrës edukative.

Kontakt

Email: [email protected]

Adresa: Rr. Vicianum, PN, Prishtinë

Marketing

Email: [email protected]

Tel: +383 44 701 781

Përmbajtja

Gazeta Shneta është e hapur ndaj partnerëve të marketingut.

Linqe

Privacy Policy

Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
© 2026 Gazeta Shneta

Shkruani fjalën dhe klikoni Search/Enter për të kërkuar. Klikoni X për ta anuluar.