Close Menu
Gazeta ShnetaGazeta Shneta
  • Lajme
  • Teknologji
  • Mjeku juaj
  • Këshilla për shtatzëna
  • Femina
  • Jetë
  • Publikime
  • Psikologji
  • Logopedi
  • Fizioterapi
Facebook X (Twitter) Instagram
Facebook X (Twitter) YouTube
Gazeta ShnetaGazeta Shneta
  • Lajme
  • Teknologji
  • Mjeku juaj
  • Këshilla për shtatzëna
  • Femina
  • Jetë
  • Publikime
  • Më shumë
    • Psikologji
    • Logopedi
    • Fizioterapi
Gazeta ShnetaGazeta Shneta

Nënat duhet të bëjnë kujdes me këtë vitaminë gjatë shtatzënisë

Këshilla për shtatzëna 31/05/2017
Facebook WhatsApp Twitter LinkedIn Reddit Email Telegram
Shpërndaje
Facebook WhatsApp Twitter LinkedIn Email Telegram

Gjatë fillimit të shtatëzanisë është shumë e rëndësishme marrja e suplementeve vitaminoze, ku ndër më kryesoret mund të përmendim vitaminën D. Vitamina D luan rol të rëndësishëm në ndërtimin e sistemit eshtror duke mundësuar absorbimin e kalciumit nga trupi ynë.

Një studim i fundit australian, i bërë nga University of Queenland, ka arritur në konkluzionin që mungesa e vitaminës D në 20 javët e para të shtatëzanisë rrit riskun e prekjes së fetusit nga autizmi.

Në këtë studim u analizuan 4200 kampionë gjaku të nënave shtatëzëna dhe fetuseve të tyre. 42 % e kampioneve shfaqën mangësi të theksuara të vitaminës D, e cila u përllogarit në vlerat e minus 25 nmol/L.

Sipas neurologut John Mc Grath, mungesa e vitaminës D krijon probleme të zhvillimit neurologjik të cilat i afrohen më shumë autizmit. Ai rekomandon konsumin e vitaminës D gjatë shtatëzanisë sikurse dhe atë acidit folik në mënyrë që të mos këtë raste të spina bifidas.

Spina bifida është një anomali e cila shfaqet kur në një fetus shtylla kurrizore nuk mbyllet plotësisht. Si rezultat palca e kurrizit nuk është e mbrojtur, del nga kanali i shtyllës kurrizore duke sjellë kështu dëmtime të nervave që dalin nga ajo.

Ka pesë lloje të ndryshme të vitaminës D (D1, D2, D3, D3, D4 dhe D5), por vetëm D2 dhe D3 janë të vetmet lloje që trupi ynë mund t’i përdorë. Njeriu mund të prodhojë vetiu vitaminë D. Rrezet e diellit ultravjollcë-B mundësojnë prodhimin e vitaminës D në lëkurë.

Nënat shatëzëna mund ta marrin vitaminën D në formë suplementi ose mund të kosnumojnë ushqime si : veza, salmoni, kërpudhat,qumështi, vaji i peshkut.

Artikulli paraprakÇfarë mund të shohin bebet e posalindura?
Artikulli i rradhës Cila është koha më e mirë për një shtatzëni të re pas abortit

Ju sugjerojmë

Studim: Gjumi i çrregullt mund të dëmtojë kujtesën dhe fjalorin te fëmijët e vegjël

11/06/2026 Jetë

Studimi: Barnat për dobësim në fazat e hershme të shtatzënisë nuk rrisin ndjeshëm rrezikun për fetusin

10/06/2026 Jetë

Zbulimi që ndryshon gjithçka: Jo vetëm nënat, edhe baballarët mund të dëmtojnë foshnjën para konceptimit

10/06/2026 Jetë

Komplikimet gjatë shtatzënisë mund të ndikojnë në shëndetin e zemrës së fëmijëve në të ardhmen

10/06/2026 Këshilla për shtatzëna

Një pajisje e re mund të monitorojë në vazhdimësi shëndetin e foshnjës gjatë shtatzënisë

08/06/2026 Këshilla për shtatzëna

Qëndrimi ulur për orë të gjata në shtatzëni mund të rrisë rrezikun e komplikimeve

08/06/2026 Këshilla për shtatzëna
Na ndiqni
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • YouTube
Rreth nesh
Rreth nesh

Gazeta Shneta është produkt medial që i kushtohet vetëm shëndetësisë.

Këshillat mjekësore të postuara nga Gazeta Shneta janë të natyrës edukative.

Kontakt

Email: [email protected]

Adresa: Rr. Vicianum, PN, Prishtinë

Marketing

Email: [email protected]

Tel: +383 44 701 781

Përmbajtja

Gazeta Shneta është e hapur ndaj partnerëve të marketingut.

Linqe

Privacy Policy

Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
© 2026 Gazeta Shneta

Shkruani fjalën dhe klikoni Search/Enter për të kërkuar. Klikoni X për ta anuluar.