Shumica e njerëzve e dinë rekomandimin për të konsumuar pesë porcione fruta dhe perime në ditë, por një studim i ri sugjeron se kjo mund të mos jetë e mjaftueshme për mbrojtjen optimale të zemrës.
Shkencëtarët kanë zbuluar se më pak se një në pesë persona konsumon sasinë e nevojshme të flavanoleve – përbërës natyralë të bimëve me veti antioksiduese dhe anti-inflamatore që mund të ndihmojnë në uljen e rrezikut të sëmundjeve kardiovaskulare, shkruan burimi Medical News Today transmeton Gazeta Shneta.
Flavanolet gjenden në shumë ushqime, përfshirë mollët, rrushin, manaferrat, kakaon, bishtajoret, si dhe çajin e gjelbër dhe të zi.
Studime të mëparshme kanë treguar se ato ndihmojnë në ruajtjen e shëndetit të enëve të gjakut, përmirësimin e funksioneve njohëse dhe mund të ofrojnë mbrojtje ndaj disa llojeve të kancerit.
Në studimin e publikuar në revistën “Food & Function”, studiuesit analizuan të dhënat ushqimore të mbi 30 mijë personave në Shtetet e Bashkuara dhe Mbretërinë e Bashkuar.
Rezultatet treguan se shumica e pjesëmarrësve nuk arrinin nivelin e rekomanduar të flavanoleve prej 400–600 miligramësh në ditë.
Profesori Gunter Kuhnle nga Universiteti i Readingut theksoi se jo të gjitha frutat dhe perimet ofrojnë të njëjtin përfitim shëndetësor. Sipas tij, përveç konsumimit të pesë porcioneve në ditë, është e rëndësishme të zgjidhen ushqime të pasura me përbërës të dobishëm si flavanolet, vitaminat dhe mineralet.
Edhe kardiologu Cheng-Han Chen vlerësoi se publiku duhet të informohet më mirë për ushqimet që përmbajnë nivele më të larta flavanolesh.
Megjithatë, ai theksoi se frutat dhe perimet mbeten thelbësore për shëndetin e zemrës, pasi përmbajnë edhe fibra, vitamina dhe minerale të rëndësishme.
Sëmundjet e zemrës vazhdojnë të jenë shkaku kryesor i vdekjeve në shumë vende, ndaj ekspertët theksojnë se zgjedhjet më të kujdesshme ushqimore mund të luajnë një rol të rëndësishëm në uljen e këtij rreziku. /Gazeta Shneta/


