Close Menu
Gazeta ShnetaGazeta Shneta
  • Lajme
  • Teknologji
  • Mjeku juaj
  • Këshilla për shtatzëna
  • Femina
  • Jetë
  • Publikime
  • Psikologji
  • Logopedi
  • Fizioterapi
Facebook X (Twitter) Instagram
Facebook X (Twitter) YouTube
Gazeta ShnetaGazeta Shneta
  • Lajme
  • Teknologji
  • Mjeku juaj
  • Këshilla për shtatzëna
  • Femina
  • Jetë
  • Publikime
  • Më shumë
    • Psikologji
    • Logopedi
    • Fizioterapi
Gazeta ShnetaGazeta Shneta

Hulumtim: Biseda me foshnjat mund të ndihmojë në formimin e strukturës së trurit

Jetë 16/05/2023
Facebook WhatsApp Twitter LinkedIn Reddit Email Telegram
Shpërndaje
Facebook WhatsApp Twitter LinkedIn Email Telegram

Shkencëtarët zbulojnë lidhjen midis niveleve të të folurit të të rriturve dhe mielinës së foshnjave, e cila rrethon nervat dhe i bën sinjalet më efikase. Sasia e të folurit të të rriturve që i ekspozohen fëmijëve në vitet e tyre të hershme mund të ndihmojë në formimin e strukturës së trurit të tyre.

Studimet kanë sugjeruar më parë se ka përfitime nga të folurit me fëmijët e vegjël, me kërkime që sugjerojnë se kjo mund të ndihmojë në përmirësimin e përpunimit të gjuhës së tyre dhe në rritjen e fjalorit të tyre , shkruan The Gurdian, transmeton Gazeta Shneta.

Tani studiuesit thonë se kanë gjetur një lidhje midis sasisë së të folurit të të rriturve ndaj të cilave ekspozohen fëmijët dhe përqendrimit të një substance në tru – të njohur si myelin – që rrethon nervat dhe i bën sinjalet më efikase.

“Mendoj se mesazhi për të marrë në shtëpi është, bisedoni absolutisht me fëmijët tuaj. Dhe ka rëndësi”, tha autori kryesor, Prof John Spencer i Universitetit të Anglisë Lindore. “Ajo që është mjaft e habitshme këtu është se fjalë për fjalë po formëson strukturën e trurit”./Gazeta Shneta/

Artikulli paraprakNexhat Halili përzgjidhet shef i sektorit të Prokurimit në QKUK
Artikulli i rradhës Lista e ushqimeve të mira dhe të këqija për zorrën e irrituar

Ju sugjerojmë

Gratë vuajnë më shumë nga apnea e gjumit, por shpesh diagnostikohen më vonë

11/06/2026 Femina

SHBA miraton për herë të parë pas 20 vitesh një përbërës të ri për kremrat kundër diellit

11/06/2026 Jetë

Alarm nga studiuesit: Suplementi i njohur për dhimbjet e kyçeve mund të përshpejtojë Alzheimerin

11/06/2026 Jetë

Studimi i ri vë në pikëpyetje saktësinë e diagnozave të shëndetit mendor

11/06/2026 Jetë

Studimi i ri qetëson prindërit: Macet nuk e përkeqësojnë astmën te fëmijët

11/06/2026 Jetë

Futja e hershme e vezëve në ushqimin e bebeve mund të ulë rrezikun e alergjive

11/06/2026 Jetë
Na ndiqni
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • YouTube
Rreth nesh
Rreth nesh

Gazeta Shneta është produkt medial që i kushtohet vetëm shëndetësisë.

Këshillat mjekësore të postuara nga Gazeta Shneta janë të natyrës edukative.

Kontakt

Email: [email protected]

Adresa: Rr. Vicianum, PN, Prishtinë

Marketing

Email: [email protected]

Tel: +383 44 701 781

Përmbajtja

Gazeta Shneta është e hapur ndaj partnerëve të marketingut.

Linqe

Privacy Policy

Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
© 2026 Gazeta Shneta

Shkruani fjalën dhe klikoni Search/Enter për të kërkuar. Klikoni X për ta anuluar.