Close Menu
Gazeta ShnetaGazeta Shneta
  • Lajme
  • Teknologji
  • Mjeku juaj
  • Këshilla për shtatzëna
  • Femina
  • Jetë
  • Publikime
  • Psikologji
  • Logopedi
  • Fizioterapi
Facebook X (Twitter) Instagram
Facebook X (Twitter) YouTube
Gazeta ShnetaGazeta Shneta
  • Lajme
  • Teknologji
  • Mjeku juaj
  • Këshilla për shtatzëna
  • Femina
  • Jetë
  • Publikime
  • Më shumë
    • Psikologji
    • Logopedi
    • Fizioterapi
Gazeta ShnetaGazeta Shneta

Kjo do ju ndodh nëse i hani tre vezë në ditë

Jetë 15/03/2019
Facebook WhatsApp Twitter LinkedIn Reddit Email Telegram
Shpërndaje
Facebook WhatsApp Twitter LinkedIn Email Telegram

Veza është një ndër ushqimet më të përdorura. Një studim ka hedhur dritë mbi problemet që sjell konsumimi i vezës.

Njerëzit që hanë tre ose katër vezë në ditë kanë një rrezik më të lartë për tu prekur si nga sëmundjet e zemrës ashtu edhe nga vdekja e parakohshme krahasuar me ata që hanë më pak vezë, sipas një zbulimi të ri.

“Vezët, veçanërisht e verdha e vezës, janë një burim i madh i kolesterolit dietik,”-shkruan Viktor Zhong, autori kryesor i studimit.

Në studimin e publikuar të premten në revistën mjekësore JAMA, ai dhe kolegët e tij vunë re se një vezë e vetme e madhe përmban rreth 186 mg kolesterol.

Hulumtuesit kanë ekzaminuat të dhënat nga gjashtë grupe studimi përfshirë 29.000 njerëz.

Gjatë periudhës pasuese, u regjistruan gjithsej 5.400 raste të sëmundjeve kardiovaskulare, përfshirë 1.302 goditje fatale dhe jo-fatale, 1.897 incidente të dështimit fatal dhe jo-fatal të zemrës, dhe 113 vdekje të tjera për shkak të sëmundjeve të zemrës. 6.132 pjesëmarrësish të tjerë në studim vdiqën për shkaqe të tjera.

Konsumi i 300 mg kolesterol dietik në ditë shoqërohet me një rrezik 3.2% më të lartë të sëmundjeve të zemrës dhe një rrezik 4.4% më të lartë të vdekjes të parakohshme.

Dhe çdo gjysmë vezë shtesë e konsumuar në ditë lidhej me një rrezik 1.1% më të lartë të sëmundjes kardiovaskulare dhe rrezik 1.9% më të lartë të vdekjes së parakohshme, sipas studiuesve.

Artikulli paraprakSi nëna si e bija, Loredana me stilin më të çuditshëm të veshjes
Artikulli i rradhës Horoskopi, 16 mars 2019

Ju sugjerojmë

A mund të ndihmojë psilocibina pacientët me Alzheimer? Rasti që po tërheq vëmendjen e studiuesve

12/06/2026 Jetë

Inteligjenca artificiale mund të zbulojë kancerin e gjirit deri në 6 vjet para diagnostikimit

12/06/2026 Jetë

Ozempic dhe Wegovy mund të ngadalësojnë plakjen biologjike

12/06/2026 Jetë

Ekspertët zbulojnë cilat fruta dhe perime ofrojnë mbrojtjen më të madhe për zemrën

12/06/2026 Jetë

Ilaçi i ri oral për diabetin mund të zëvendësojë injeksionet për shumë pacientë

12/06/2026 Jetë

Vitamina C mund të ndihmojë në ruajtjen e shëndetit të trurit me kalimin e kohës

12/06/2026 Jetë
Na ndiqni
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • YouTube
Rreth nesh
Rreth nesh

Gazeta Shneta është produkt medial që i kushtohet vetëm shëndetësisë.

Këshillat mjekësore të postuara nga Gazeta Shneta janë të natyrës edukative.

Kontakt

Email: [email protected]

Adresa: Rr. Vicianum, PN, Prishtinë

Marketing

Email: [email protected]

Tel: +383 44 701 781

Përmbajtja

Gazeta Shneta është e hapur ndaj partnerëve të marketingut.

Linqe

Privacy Policy

Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
© 2026 Gazeta Shneta

Shkruani fjalën dhe klikoni Search/Enter për të kërkuar. Klikoni X për ta anuluar.